Kun ajattelin että ostan uuden Bratzin,niin siihen menee aikaa.Sain tänään n. 32e ja nyt mulla siis on 33,80e=)En viiti niitä rahoja heti tuhlata johonkin nukkeen??=)
Mulla on huomenna synttärit=)Sunnuntaina on aikuisille ja Lauantaina on lapsille siis mun kavereille.Lauantaina meen Raxiin pitämään ne synttärit,ku me tilataan jotenkin se aika netistä.Sitten Sunnuntaina luulen että saan kasaan rahaa...koska sain viime synttäreilläni n. 135e.Sitten kun mulla on aika paljon rahaa niin ostan sen nuken,koska en nyt heti ala tuhlailemaan,enkä muutenkaan voi mennä kaupungille,koska olen kipeä=/

//EDIT//:Sain tänään(29.8.08)100kr eli n. 10e,nyt mulla siis on 43,80e...käyn vaihtaa lähiaikoina nuo Ruotsin rahat=)///Siis mulla on 41,55e??///Nyt on Suomen rahoissa 20e ja 25snt ja Ruotsin rahoja on vieläkii jtn 200kr.